citygymmet

Första inlägg, aldrig bloggat,

Kategori: Allmänt

 
Detta kommer att bli den beskrivning av denna sida som jag skriver här under.
Jag kommer att försöka att fylla på så mycket jag kommer på kanske inte varje dag men så ofta jag tycker det finns något att dela med mig
 
Detta gör jag för att mina kära vänner som inte är ett dugg intresserad av min träning, tips eller mina bilder jag lägger ut på min halvnakna kropp på diverse sociala medier ska få slippa se dom.
Här tänkte jag lägga ut mina framsteg och vad, hur och varför jag tränar som jag gör. Ska försöka dela med mig av tips som fungerar för mig, men med det sagt betyder det inte att det funkar för just dig så jag gör på det sätt som min kropp svarar på, för jag vet att det fungerar. Men träning och hur man "ska" träna finns det 1000 åsikter om. Alla är vi olika, våra kroppar är olika och våra kroppar reagerar på olika sätt. Det jag delar med mig säger inte jag att det är rätt i dina ögon men det funkar för mig
 
Kommentera inlägget här: