citygymmet

Bröst Axlar Rygg och en genomblöt tröja

Kategori: Allmänt

 
Såg här tuff försökt jag vara idag:) Gick inget vidare.
Varit en tung dag idag, haft svårt att äta så energi saknades idag trots att jag drack Gateway ifrån aldrigvila http://store.aldrigvila.se/  den brukar ge mig fokus och motivation men det är bara att bita ihop och satsa på en bättre dag imorgon.
 
Det som är den röda tråden i Ben Pakulskis Mi40 är att ett set ska ta 40 sekunder och sedan vila 40 sekunder och börja nästa set. Då får man ett tempo som är 4010 ungefär. Jag kan förklara det på ett set bänkpress:
Du börjar i toppläge sedan sänker du stången mot bröstet men håll emot och spänn hela bröstet och låt det ta ca 4 sekunder innan du når bottenläge några millimeter innan brukar jag släppa häftigare för att få lite extra kraft i vändningen för att sedan explodera upp vilket aktiverar hela bröst
 
Mitt pass såg ut så här idag
 
Lutande bänk uppåt ca 45 graders vinkel 4x6
Vanlig bänkpress 3x8 följt av en typ av dropset som var att jag sänkt vikten med 20% tills jag gjort 6 set+
Hantelflys 30 grader Lutande bänk uppåt 3x8 med dropset på avslutande set
Sittande axelpress med hantel 3x12 kombinerat med
Framåtlutande hantelflys för baksida axlar
Skivstångsrodd 6x8
Och avslutade med 15 min intensiv magträning endast upphåll när jag byter övning
 
 
Kommentera inlägget här: