citygymmet

Raised Fist saved The Day....

Kategori: Allmänt

 
Dessa grabbar från Norrland har verkligen hållt mig motiverad genom denna dag med 2 tunga pass Rygg & Biceps.. Jag finner väldigt mycket energi genom musik och jag mår bra av musik, speciellt om jag känner mig nere eller ledsen kan jag alltid luta tillbaka mot musiken, jag känner igen mig mycket och kan hitta likheter från mitt eget liv. Framförallt när det gäller lite hårdare musik, och skulle alla ge det en chans och verkligen lyssna på vad dom vill förmedla så är det mycket känslor och djupa tankar i deras texter, många hör mest skrik men försök se bortanför detta så öppnas en ny värld.
 
 
Så här startade jag min dag kl 05:30, kändes ganska stelt i kroppen med 6 set marklyft det första jag gjorde
 
 
Och detta pass blev det efter jobbet så nu blir det 300g lax och Ris!!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: