citygymmet

Overreach perioden knackar på dörren

Kategori: Allmänt



Idag så har jag en dag vila från träning, fått i mig mycket kalorier och gott idag har. Har haft 6 pass där jag sänkt vikterna en aning för som jag skrev tidigare är jag i "deload" perioden. Imorgon börjar min "overreach" period, lite missvisande bild men jag hittade ingen bättre. Denna period har jag lagt upp 14 pass på 8 dagars träning utan vila, passen blir tunga samt en del träning på morgonen och pass nr 2 på kvällen. Så det blir mest sova, träna, äta, jobba, äta, träna, äta, sova i 8 dagar, hoppas både jag och familjen klarar det. Men sen ska jag vila tills jag känner att kroppen är redo men minst 7 dagar kommer det bli. Kommer att bli skönt med vila för jag känner redan innan denna vecka att jag är lite trött, men om det beror på träningen eller vädret och mörkret vet jag inte.
Kommentera inlägget här: