citygymmet

No Halos For The Heartless...

Kategori: Allmänt



Nu har jag avslutat det näst sista passet för detta schema.. Ska bli faktiskt riktigt skönt att vila en stund, har inte bestämt ännu hur länge men det lutar åt minst 7 dagar. Har känt mig pigg och motiverad genom hela schemat men nu i slutet finns inte motivationen riktigt och jag känner mig väldigt trött. Men det är bara vila som hjälper, tror även att mitt nervsystem blivit lite väl stressat dom sista intensiva veckorna. Kommer nog inte några bilder på ett tag, även att jag vet att jag utvecklats väl på 8 veckor är jag i den sinnesstämning att jag inte blir nöjd av några jag tar, ser just nu bara det som inte är bra, men det ligger nog mycket i att jag är rättså slutkörd i både kropp och huvud. 
Jag sitter inte mycket still, håller alltid på med något och då mest med kroppen. Vi håller på med stora projekt hemma, hela trädgården är uppriven efter pool och garage/gym bygge. Så varje stund det är ljust ute håller vi på med trädgården och det är murar som byggs, poolområde som måste återställas och få i rätt nivå, garageuppfarter som ska planeras. Har t.ex köpt nästan 70 ton grus och ungefär hälften har körts ut med skottkärra. Så nu är det kamp mot vädret och hoppas få så mycket gjort innan snön kommer. Men när snön kommer blir det att bygga färdigt garage/gym. Börjar självklart med gymdelen!!

Jag kommer försöka att läsa på mycket under denna vecka och lära mig och förbereda inför nästa schema som även detta kommer att bli väldigt tufft men det är "bara" veckor som jag ska lägga in mina 4 grund perioder i. Kosten samt kosttillskotten kommer jag äta som vanligt samt hoppas jag på lite regn så jag kan ut och gå lite för rensa tankarna måste man göra fast det är vilovecka.

Ska jag summera detta schema jag kört nu så har jag skördat många framgångar, vaderna har kommit igång samt benen har utvecklats bra. Jag har haft mest fokus på benträningen är nog därför att jag är ganska sliten för det är ju rätt så stor muskelgrupp som kräver mycket av nervsystemet!

Kommentera inlägget här: