citygymmet

Intensiven...

Kategori: Allmänt



Idag blev en intensiv dag på alla sett! Började med att ställa kl på 06:00 för att jobba, höll väl på till 12 ungefär. Sedan åka och handla för vi hade gäster som skulle komma kl 18:00. Precis hemkommen vid 13:00 så gick vi ut för att som vanligt hålla på med uteplatsen runt poolområdet. Vill verkligen ha så mycket som möjligt gjort innan snön kommer, fast det gör inget om det börjar snöa imorgon då kan jag ju äntligen fortsätta med garage/gymmet. Höll på till 15:30 för att direkt börja med maten, slängde i mig den för att 16:30 fortfarande proppmätt genomföra mitt gympass. Idag var ett jobbigt pass med mycket kombinerade set och svetten bokstavligen rann om mig. Sedan vid 18:00 kom våra gäster med sina 5 barn så det har varit en verkligen intensiv dag är helt slut så nu ska jag sova!!
Passet såg ut såhär

Jag är nu inne i min "deload" vecka vilken enkelt uttryck går ut på att köra lite lättare vikter och låta kroppen återhämta sig lite grann för att sedan i min nästa fas börja lyft riktigt tungt igen

Vanlig bänkpress 4x10 kombinerat med
Pull-ups så breda det går 4x10

Lutande hantelflys 3x10 kombinerat med 
Omvänt grepp pull-ups 3x10

Lutande hantelpress 3x15

Hantelrodd 3x10

Cablecross här kombinerade jag 2 olika bröstövningar 2x10

Avslutade med skivstångsrodd 3x10 och allt detta klarade jag under 50 min men körde väldigt strikt men dock ingen slötid mellan seten


KOMMENTARER:

  • Suss säger:
    2015-11-07 | 22:20:41
    Bloggadress: http://www.hemmapasjuan.blogspot.com

    Ingen lugn lördag för dig... Så där mycket fick inte jag gjort efter jobbet :)

    Svar: Japp det blev mycket:) Men jag har sovit som en stock inatt!!
    Krister

Kommentera inlägget här: